ח"כ בן גביר בריאיון: "הייתי עם 39 מעלות חום ואף אחד לא הסתכל עליי"

    איתי גדסי 2 Comment on ח"כ בן גביר בריאיון: "הייתי עם 39 מעלות חום ואף אחד לא הסתכל עליי"

    ח"כ איתמר בן גביר בריאיון לאחר שיחרורו מביה"ח בו אושפז לאחר שנדבק בנגיף הקורונה, מספר כי עדיין נזקק לתמיכה ממכשיר חמצן ומציע לקחת את מתנגדי החיסונים לביקור במחלקות הקורונה | בן גביר התייחס למותו הפתאומי של אלחרומי ואמר, "לא חגגתי אבל צריך לזכור שהוא אוייב" | ביקור בנט בארה"ב: "לא מתאים להיות ראש ממשלה"

    צילום: פלאש 90
    16:26
    21.05.24
    מנחם טוקר No Comments on ממתי מותר להסתפר השנה: פולמוס הלכתי מרתק ב'זמן אוויר'

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חבר הכנסת איתמר בן גביר התראיין ל"מהדורת הבוקר" לאחר שחרורו מביה"ח לאחר שנדבק בנגיף הקורונה, אך עדיין נתמך בחמצן. בן גביר אמר כי גם לפני שנדבק, "הייתי זהיר וקראתי לאנשים להתחסן אבל גם היום אני חושב שלא צריך לסגור את מדינת ישראל ולפגוע באנשים".

    בן גביר התייחס למתנגדי החיסונים ואמר, "אני הייתי לוקח אותם למחלקות הקורונה, ראיתי מה קורה שם שאני שוכב עם 39 מעלות חום ואף אחד לא מסתכל עליי. ואני לא מאשים את הצוותים, זו בעייה של הרפואה הציבורית במדינת ישראל".

    עוד הוסיף, "אם יש הורים ומורים לא מחוסנים שילמדו בכיתות מבודדות שלא יסכנו את שאר האוכלוסייה".

    בן גביר התייחס למותו של ח"כ מרעמ סעיד אלחרומי, "אני לא חגגתי על מותו למרות שצריך לזכור שהוא אוייב ותמך בפגיעה במדינית ישראל ובחיילי צה"ל. כל אלה שצייצו על אלחרומי ולא הזכירו את החייל שנפצע זה בושה וחרפה – זה מראה מי הפוליטיקאים האלו".

    על ביקורו של בנט בארה"ב אומר בן גביר, "בנט התקפל בהרבה נושאים, הוא לא מתאים להיות ראש ממשלה. וצריך להחליף אותו", על תמונת בנט עם תפילן מארה"ב אמר בן גביר, "זה לא מרגש אותי".

    ח"כ איתמר בן גביר ביקש מהציבור להמשיך ולהתפלל לרפואתו, איתמר בן שושנה לרפואה שלימה.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      בן גביר רפואה שלמה אמן.ירבו כמותך.ונכון מה שאמרת הכל אמת.בנט לא מתאים להיות רה*מ.אלחרומי שונא יהודים וחובה להוקיע אנשים כמוהו.ואיזה כבוד עשו לו ולחייל שנתן את הנשמה שלו ועמד בגדר לא מגיע לו כבוד??אלו פוליטיקאים ?שאמא שלו תרווה ממנו נחת לא מגיע למדינה הזאת כבוד איכסה עליהם ערבי טוב יותר מיהודי לוחם בדם שלו.אלק לפיד אלחרומי נפל בקרב חחחחחחחחחח חנפנים שפנים לערבים